.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله ‌خزعلي: كفش خبرنگار عراقي را مي‌بوسم

دبير كل بنياد بين‌المللي غدير گفت: من کفش آن خبرنگار عراقي که به سوي بوش لنگه کفش پرتاپ کرد را مي بوسم

به گزارش بازتاب آنلاین آيت‌الله خزعلي، دبير كل بنياد بين‌المللي غدير و نماینده مجلس خبرگان رهبری، در همايش بزرگ ولايت در زنجان اظهار داشت: من كفش خبرنگاري كه به بوش لنگه كفش پرتاب كرد را مي‌بوسم.
وي با تقدير از اين اقدام غيورانه خبرنگار عراقي گفت: اين اقدام در واقع پرتاب كفش به نماد شيطان و شياطين زمان بود.
آيت الله خزعلي در ادامه با اشاره به کشتار مظلومانه مردم غزه به دست رژيم غاصب صهيونيستي اظهار داشت: كشورهاي عربي نه تها در زمينه كمك به اين مردم هيچ اقدامي انجام نداده‌اند، حتي با سکوت خود ننگ ابدي را براي خود به ارمغان آورده اند.
دبير كل بنياد بين‌المللي غدير در ادامه با اشاره به فرا رسيدن سالگرد سي امين سال پيروزي انقلاب اسلامي ايران، اظهار داشت: امام راحل با انقلاب خود اسلام را احيا كرده و به آن حيات دوباره بخشيدند.
همچنين حجت‌الاسلام علي معبودي، مسوول نمايندگي ولي فقيه در سپاه انصارالمهدي در سخناني اظهار داشت: اگر امروز در بخشي از اين جهان شاهد زندگي هستيم، به بركت غدير است.
وي مقاومت سيد حسن نصرالله و حزب‌الله لبنان را در مقابل رژيم اسرائيل به بركت غدير دانست و تصريح كرد: اگر امروز مردم مسلمان فلسطين در مقابل رژيم اسرائيل ايستادگي و بدترين ظلم‌ها را متحمل مي‌شوند، به بركت غدير است.
وي با اشاره به حركت خبرنگار عراقي در پرتاب كفش به سوي رئيس جمهور آمريكا گفت: اين اقدام شجاعانه خبرنگار عراقي نيز به بركت غدير است.
گفتني است، در پايان اين مراسم كه با حضور اعضاي بنياد بين‌المللي غدير استان برگزار شد، از برندگان مسابقه غدير تا عاشوراي استان نيز تقدير به عمل آمد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.